Söndag

Den här dagen började alldeles nyss för mig, haha. Det är inte ofta
jag sover länge, men idag klev jag upp först 11.30. Hade säkert
sovit ännu längre men mamma kom och väckte mig vid 11.30 för
att se ifall jag levde, haha. Skönt att ta en rejäl sovmorgon i alla fall! :)



Just nu sitter jag i köket och myser med ziperallen på mig.
Så jäkla skön så det finns inte! :D Nu ska jag göra alla "måsten" här
vid datorn, sedan ska jag sätta mig och läsa i den nyaste Liza Marklund-
boken. Blir en riktig mysdag i soffan med zippen, en bok och en ask
paradischoklad.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0