Söndag

Vaknade upp till snö denna söndagsmorgon. Dock inte mycket, endast
ett tunt lager men snö är det i alla fall. Helt sjukt igår när vi var in
till Umeå, det var galet mycket mer snö där. Här hemma har vi haft
bar asfalt och gröna gräsmattor, men nu har det kommit ett tunt lager
snö. Får se om det finns snö på Seskis imorgon. :)

Jag har nyss fått i mig frukosten så nu tänkte jag snart bege mig ut
på en kortare morgonpromenad. Sedan är det full rulle här hemma.
Vi ska packa det sista, packa ner alla julklappar, städa, diska, laga mat
och så vidare. Fullt upp denna söndag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rosanne

Javisst! :-) hur länge blir du här? vi borde träffas!!

2011-12-18 @ 14:04:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0