Söndag

Igårkväll blev det en riktig flottig kväll men vi får skylla på att det
var lite kalasande, hihi. Såg även den nyaste Irene Huss-filmen och
sedan somnade vi vid 23.30-tiden.

Idag har jag varit uppe med tuppen, vaknade redan efter 08.00.
Men har jag gjort något vettigt sen dess då? Nej, haha. Är fortfarande
i nattmössan och sitter bara och glor runt på nätet. Hade tänkt vara
duktig och skriva på uppsatsen en stund, men det kommer nog inte bli
av denna dag. Vid 11.30 ska vi åka till busstation och lämna mamma,
sedan kanske det blir lite skrivande under eftermiddagen. Annars får
det helt enkelt bli imorgon istället. :) Några lediga dagar ska jag väl
kunna unna mig.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0