Shoppat

Lämnade av mamma på busstationen vid 12-tiden idag. Känns lite tyst
här nu utan henne, hihi. Men det är bara två veckor kvar så ses vi ju igen,
och då stannar jag där till januari.  :) När vi lämnat av henne åkte jag
och älsklingen iväg till Rusta och några andra affärer. Hittade lite
smått och gott både hit hem och julklappar.  :)



Här hemma har det blivit en brakmiddag - friterad kyckling, ris,
mangoraja och chili cheese. Yummie! :) Ska sitta här en stund
och ta det lugnt, sedan är det dags att slå in julklappar. Hade även
tänkt ta en spakväll och fixa naglar, ögonbryn och så vidare.
Blir en bra söndagskväll tror jag.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0