Schema

 

09.00 ska det sista inför dagens seminarium fixas. Får väl se hur länge vi

sitter och arbetar. Tror inte det tar särskilt länge eftersom vi i princip bara

ska sammanfatta så vi har något att skriva på tavlan sedan under seminariumet.

Efter lunch är själva seminariumet, hur det ska gå till vet jag inte, men jag

hoppas att det går bra i alla fall. Tentaresultatet kommer ut idag också,

spännande. Samtidigt som jag vill veta resultatet känner jag en stor

klump i magen och vill inte veta resultatet. Usch.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0