Schema

 

Det känns konstigt att åka till universitetet idag eftersom det är länge

sedan sist vi hade någon lektion eller liknande. Idag är det handledning

för B-uppsatsen i alla fall under två timmar. Vi ska väl kolla var alla

ligger samt gå igenom hur man skriver analysdelen. När jag traskar

ut från grupprummet behöver jag inte återvända till universitetet

förrän 19/12 för sista handledningen. Skönt! :) Alltså har jag som redan

jullov sedan förra veckan, men denna B-uppsats måste jag dras med.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: elin

Visst är han grym? JAY ALLTSÅ! :D <3 och hela bandet såklart!

2011-12-08 @ 07:45:35
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0