Onsdag

Igårkväll låg jag och sov redan 22.30, var helt slut. Den senaste veckan
har jag gått och lagt mig jättetidigt, redan vid 22.30-23.00 någongång.
Skönt att lägga sig i tid och kliva upp tidigt.  :)

Fick nio timmars sömn inatt, härligt. Nu borde jag ha ork till att skriva
uppsats ett tag. Men det går väldigt motigt just nu, haha. Jag har bara
ett kapitel kvar, plus att redigera analyskapitlet ifall handledaren anser
att det behövs. Men det känns inte alls lockande att göra någonting
idag. Nå ja, jag ska försöka finna motivation så jag kan skriva någon
rad i alla fall. Sedan får vi se vad som händer mer idag, ingenting
är inplanerat i alla fall.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0