Omotiverad



Usch vad det har gått trögt med uppsatsskrivandet idag! Handledaren har
inte ännu läst igenom mitt analyskapitel, så jag har inte kunnat revidera
det kapitlet ännu. Påbörjade skrivandet av kapitel sex, men det har gått
trögt. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, och det jag skriver känns
inte riktigt bra. Omotiverad till tusen med andra ord..

Huvudvärken börjar smyga sig på, så har avslutat skrivandet för ett
tag sedan. Lunch i magen och nu ska vi åkte till Ersboda för att besöka
några affärer. Uppsatsskrivandet får fortsätta imorgon istället då jag
förhoppningsvis är mer motiverad.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: william

det går inte skriva om man itne motiverad:O



Vad tycker du om mina "Ordinary Beautiful Girl" Modell bilder som jag har tagit:D?

2011-12-14 @ 13:43:47
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0