Norrbotten

Efter en kort handledning samt ett besök på Medicinska biblioteket
åkte jag hem igen. Var hemma och fixade med allt möjligt
innan vi styrde bilen mot norrbotten.



Resan var lite längre än vanlig eftersom det snöade och regnade
hela tiden, var moddigt efter vägarna och så vidare. Men kom fram
till Kalix vid 16-tiden i alla fall. Då gjorde jag ett besök på Fritz Olsson
för att göra ytterligare en piercing. Det var dags att göra min femte
piercing i örat. Så nöjd! En eller två till, sedan är jag färdigpiercad
i öronen.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0