Måndag

Mångagmorgon, ny vecka, nya tag. Den här veckan är det ingen
skola alls för mig, skönt. Visserligen har jag B-uppsatsen att skriva
men behöver inte åka till universitetet alls.  :)



Jag har varit uppe och studsat sedan klockan 08.00. Det var inte alls
jobbigt att vakna imorse när mobilen larmade, jag hade ju fått nästan
nio timmars sömn. Frukosten är intagen, bloggar är lästa, mejlen är
kollad och alla "måsten" här vid datorn är alltså klara. Nu hade jag
tänkt skriva litegrann på B-uppsatsen, försöka i alla fall. Jag borde vara
mer och mer taggad för varje gång som jag ska skriva eftersom jag
sakta men säkert närmar mig målet. Men det känns nästan tvärtom -
ju närmare mål jag kommer, desto mer skjuter jag på skrivandet.
Nej idag ska jag försöka få ihop litegrann i alla fall. Vore skönt om
jag blir färdig nu under decembermånad, så jag får lite jullov i alla fall.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0