Lördag

Uppdateringen har inte varit vidare bra eftersom älsklingen kom
hit igår under eftermiddagen. Var dock tvungen att åka tillbaka till
Bjumis eftersom han glömde en sak där, men det var bara roligt
att komma ut på vägarna lite.  :) Under kvällen var vi till moster
och sedan såg vi en film här hemma.



Den här dagen började vid 10.30-tiden för min del. Sedan dess har
jag suttit framför datorn och knåpat ihop en sammanfattning av året
som har gått. Brukar ju skriva en årssammanfattning varje år här i
bloggen, och idag är inget undantag. :) Hade snart tänkt hoppa in
i duschen och fixa till mig. Sedan är det dags att ta tag i dagen och
börja förbereda allt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0