Lördag



Gårkvällen var både effektiv och lugn. Under eftermiddagen gjorde jag
ju färdigt B-uppsatsen. Sedan packade jag litegrann inför måndagens
resa till norrbotten samt bytte sängkläder. Därefter blev det att hoppa
in i duschen innan jag bänkade mig framför Andra avenyn.  :)
Försökte även hjälpa älsklingen med att räkna ut centimeter och sånt
när han ska bygga en ny baslåda. Haha, det var inte det lättaste!
Kan säga att det märks inte att jag läst matte B.. ;p

Dagens planer då? För första gången på evigheter är jag helt ledig!
Eftersom uppsatsen är färdig behöver jag inte tänka på den, vilket
kommer kännas konstigt då den ständigt funnits i huvudet sedan
mitten av november. Jag har i alla fall tvättstuga om några timmar,
men förutom det får vi se vad som händer idag. Ingenting inplanerat
- bara njuta av ledigheten.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0