Lördag

Det har inte blivit någon uppdatering alls denna dag, jag har haft massa
annat för mig istället. Morgonen började redan vid 08-tiden för min del
idag. En timme senare satt jag och skrev på B-uppsatsen, och har suttit
med den under några timmar. Hann göra ett helt kapitel idag, skönt.
Nu är det bara att hålla tummarna för att handledaren tycker det ser
någorlunda okej ut så jag inte behöver göra om en massa.  :)
Under eftermiddagen var vi iväg till Ersboda för att besöka några affärer.

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sedan får vi se vad som händer.
Ska se någon film, ha lite kalas och äta massa gott. En trevlig lördags-
kväll med andra ord som väntar.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0