Koda

Under eftermiddagen har jag fixat litegrann med redigering av
kapitel två i uppsatsen. Nu är det färdigt och jag hade tänkt börja
koda en av intervjuerna. Typiskt att den andra intervjun äger rum
först 7/12.. Nå det hjälps inte, den professionella är upptagen fram
tills dess så det är bara att vänta. Men tänkte vara duktig och koda
klientens intervju i alla fall, så går det snabbare sen när kategorier
och temat ska göras till kodningsmodellen. :)

Efter att jag har kodat intervjun ska jag ta helg. Ikväll vankas Idol-
tittande samtidigt som jag mumsar på choklad, hihi. Myspys.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0