Kastrering



Imorse åkte jag, mamma och Diesel vid 10-tiden till veterinären
i Kalix. Sedan åkte mamma iväg till Coop för att handla mat
medans jag och älsklingen var hos veterinären med Diesel.
Aaw, stackars liten vad jag tyckte synd om Diesel. Men han var
så duktig och lät inte alls när veterinären gav sprutorna. Duktig pojke. :)

Kastreringen gick bra och var över väldigt snabbt. I bilen hem vaknade
Diesel men var rätt groggy. Så han har varit däckad här hemma ett
tag, men nu börjar han kvickna till litegrann i alla fall. Nu gäller det bara
att hålla uppsikt så området där de opererat inte sväller upp, blir
infekterat eller börjar blöda. Hoppas allt läker som det ska och att
det inte uppstår några problem.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0