Hundjäkel



Den här dagen började redan vid 8-tiden för mig. Var ut på en promenad
som varade i nästan två timmar idag. Höll på att få en hjärtinfarkt när
jag var påväg hem, usch. Brukar vara massa lösa hundar här vid
Storsjön, och idag var det inget undantag. Dock inga stora hundar utan
bara små taxar och terrier, så det var inga problem att promenera
förbi där. Men när jag var påväg hem gick jag nere vid havet och såg
något djur längre fram. När jag insåg att det var en lösspringande
hund (ingen ägare som var med) vände jag snabbt på klacken. Det hjälpte
inte för någon sekund senare var hunden framme vid mig. Fy jag tror
aldrig att jag varit så rädd för en hund som då! Inte blev det ju bättre
av att den såg läskig ut heller, haha. Hunden sprang som tur var vidare
och jag skyndade mig hem. Fy för lösa hundar!

Här hemma har jag pysslat med B-uppsatsen under dagen. Klippt och
klistrat så nu tycker jag det ser bättre ut med analyskapitlet. Hoppas
handledaren har samma åsikt. Har även börjat med sjätte (och sista!)
kapitlet. Jag ser ett slut på allt det här, äntligen! Kanske har allting
färdigt till söndag redan, vore jäkligt skönt. Men det lär ju ta en evighet
att fixa med sidnummer och allt det där. Det brukar ju rackla
för mig, haha.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0