Halt

Första snön har kommit under natten så nu är marken täckt och nästan
allt gräs. Var ut under förmiddagen på en promenad, och jisses vad
halt det var! Jag kände mig som bambi på hal is, haha. Måste ha sett
extra roligt ut i nerförsbackarna när jag höll på att halka.  ;b



Har arbetat litegrann med uppsatsen, teoridelen går så sjukt sakta.
Kunde inte göra särskilt mycket idag eftersom jag behöver hjälp
med styrkor/svagheter, så hoppas handledaren kan ge svar så
snart som möjligt så jag får fortsätta. Empiriavsnittet kan jag inte
påbörja förrän jag har gjort den andra intervjun (blir på onsdag)
samt transkriberat den och så vidare.

Nu är det dags att kliva upp härifrån stolen och masa sig till spisen.
Det vankas nachotallrik till middag, yummie! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0