Fredag

Bloggen har inte fungerat sedan igårkväll.. Det går att logga in men man
kan ej besöka den, konstigt. Märkte att det var så på några andra bloggar
också, så jag har informerat kundservice. Hoppas de kan åtgärda det.
Så jag vet inte ifall ni ser det här inlägget eller inte sen när det börjar funka,
men jag skriver ändå.  :)

Fredagmorgon idag, seminarium mellan 9-12. Sedan har jag jullov
kan man säga! :) Bara två handledningstillfällen den 8/12 samt 22/12,
men utöver det är det tomt på schemat. Riktigt skönt att få vara hemma
till 12 januari! :D Om vi återgår till denna dag och bortser från att jag får
jullov idag. Då vankas det lite pluggande på eftermiddagen när jag kommer
hem. Ska fixa lite med kapitel två, metoddelen, för att korta av den
metodologiska reflektionen, sedan tror jag att det är dags att koda en
intervju. Mer än så görs nog inte idag när det är fredag, hihi.  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0