Fredag

Morgonen började vid 08.30-tiden för min del. Har bara hunnit få i
mig frukost och gjort några "måsten". Ska styra bilen mot
Haparanda om ett tag. Blir att göra ett besök på några affärer såhär
inför nyår. Sedan kanske vi lyxar till hela resan med en lunch på
Leilani. Det skulle inte sitta helt fel. ;)

Utöver resan till Haparanda lär det inte hända mycket idag.
Älsklingen kommer hit för att fira nyår, skönt att få träffa honom igen :)
Det är några dagar sedan sist, hihi.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0