Film

Under någon vecka har vi haft frivisning av Canal+ kanalerna, ni kan ju
gissa vem som var glad.  :D Tittade på tvtablån inatt och såg att
Eva och Adam - fyra födelsedagar och ett fjasko skulle visas imorse
vid 09-tiden. Blev galet sugen att se den eftersom det är flera år sedan
sist, men imorse när jag vaknade var vår frivisning slut.. :/



Men jag fick se den där Eva och Adam-filmen ändå, hihi. Har ju den
på VHS (haha, ja den är ju gammal), så har suttit och tittat på
den under kvällen. Te, choklad och en film - bra lördagskväll.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0