Droger



Under kvällen har jag och mamma varit till mommo och hälsat på.
När jag kom bänkade jag mig framför tv:n för att titta på tv4fakta.
Just nu visas Världens farligaste drog. Ett väldigt intressant program
om metaamfetamin. Ett program helt i min smak eftersom jag tycker
det är jätteintressant med droger och hur de påverkar människor
och så vidare. Just dessa människor använder metaamfetamin för att
orka jobba mer, må bättre och så vidare. Visste inte att det var
så vanligt som det var, men tydligen är det en vanlig drog.
Intressant program!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0