BUP

Under förmiddagen var jag till Umedalen för att göra ett besök på BUP.
Jag gjorde en sista intervju till min B-uppsats, och denna gång valde
jag att intervju en professionell. Hon som jag intervjuade kunde verkligen
området, och det gör allt så mycket intressantare. Jag är glad att jag har
valt det här ämnet för det är verkligen sjukt intressant! :) Det är ju
faktiskt sånt här jag skulle kunna jobba med efter min utbildning, och då
känns det ännu bättre att skriva ett arbete om just det området.

Intervjun tog drygt en timme, så nu väntar en transkribering på några
timmar.. Usch vad jobbigt! Men det är sånt som måste göras för att jag
ska kunna göra en kodningsmodell. Hade tänkt börja med transkriberingen
snart, ska bara en snabbis ner i förrådet före, sedan kör jag igång.
15.00 ska vi vara på busstationen och möta mamma, roligt! :) Fullt upp
denna dag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0