Borta

Under dagen har jag ägnat fem timmar åt analyskapitlet, vilket resulterade
i att jag hann göra färdigt det kapitlet. Handledaren ska läsa igenom
kapitlet under morgondagen och så får jag korrigera litegrann då ifall
det behövs. Men det sista kapitlet tänker jag inte börja på idag. Det tar
jag tag i imorgon eller på torsdag.  ;p Resten av dagen ska jag spendera
framför tv:n och datorn, myspys.



Första snön som kom i år.


Medan jag satt och arbetade har nästan all snö hunnit försvinna från
gräset. Igår var det -10 grader och världens snöväder, men nu är det
jättemycket som har smält bort. Nå ja, för mig gör det ingenting. Bara
vi har liiite snö på julafton i alla fall.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0