Analys

Wow, handledarens mejl gjorde min dag! :D Haha, helt ärligt alltså.
Jag satt och kämpade med analyskapitlet som gick väldigt trögt,
hade god lust att ge upp allting och sluta skriva för dagen. Ja, då
ska jag nämna att jag bara skrivit tre-fyra rader typ.. ;p Men just när
jag skulle ge upp skrivandet fick jag ett mejl från handledaren.
Han hade läst igenom mitt empirikapitel och allting såg jättebra ut,
fanns ingenting som behövde läggas till, förklaras eller så.
Ååh ni anar inte hur skönt det kändes! :)

Tack vare det mejlet i den stunden lyckades jag fortsätta skriva
litegrann på analysen. Jag är långt ifrån klar med det kapitlet men
mer skrivande idag blir det inte. Nu ska jag diska och sedan ska vi
iväg till Autoparts. Uppsatsskrivandet fortsätter imorgon, då går det
förhoppningsvis lite bättre imorgon. Idag åstadkom jag bara 1,5 sida
på drygt fyra-fem timmar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0