Torsdag

Det är inte varje morgon som jag vaknar 05.30.. Första dagen under
sommarlovet som det händer. Men vet ni vad? Det var inte alls så
jobbigt som jag trodde att det skulle vara. Jag lyckades somna vid
23-tiden och vaknade 05.30 så det blev nästan sju timmars sömn.  :)



Varför är jag vaken den här tiden egentligen? Jo detta för att jag och
älsklingen ska åka till Sundsvall idag. Vi ska umgås med Kajsa,
göra ett besök på IKEA samt på Birsta. Ser verkligen framemot dagen! :)
Tur med vädret har vi också, det är grått och mulet vilket är skönt eftersom
vi ska spendera flera timmar i bilen. Nu ska jag fixa i ordning mig och
sedan ska vi börja rulla mot Timrå för att plocka upp Kajsa innan vi åker
vidare mot Sundsvall och IKEA.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0