Torsdag



För drygt en timme sedan åkte svärföräldrarna hem, och älsklingen
jobbar fram till 16.00. Så nu är jag och Diesel ensamma här hemma
i några timmar innan älsklingen kommer hem. Vad som hittas på
idag är oklart. Hade väl tänkt fixa lite här hemma under dagen
i alla fall, och sedan blir det en tur in till stan för att köpa den där
mp3-spelaren. Eller ja, vet inte riktigt vad man ska kalla den eftersom
man även kan se bilder och videor i den.. Men mitt syfte med den är
i alla fall att lyssna på musik, haha. ;p

Nu ska jag plocka undan här hemma litegrann och sedan ska jag göra
Diesel sällskap där i soffan framför Våra bästa år. En lugn och skön
dag framför tv:n lär det bli, mys.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0