Tisdag



Igårkväll bäddade jag ner mig i soffan för att se några avsnitt av
CSI samt 112 - poliser. Visserligen var det en repris så det där
avsnittet har jag redan sett, men lika bra ändå.  :)

Denna morgon började med en brakfrukost och just nu sitter jag
här och fördriver lite tid. Är sugen att gå ut på en promenad och
inviga min mp3, haha. Får väl se om det blir av eller inte.. ;p
Mer planer för dagen finns inte, tror det blir en lugn dag här hemma
med älsklingen eftersom han är ledig.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0