Tisdag

Den här tisdagen började redan 07.45 för min del, men jag var faktiskt
pigg när jag klev upp. Kanske beror på att jag kom i säng redan vid
22.30-tiden igårkväll. Jag hade planerat att se CSI och Criminal minds
men jag orkade verkligen inte. Istället fyllde jag på sömnmätaren
med några timmar, haha.  :)



Om några minuter ska jag och svärföräldrarna börja röra oss mot
Nolia-området. Vi ska besöka Nolia medans älsklingen jobbar, så
någon timme kommer vi spendera där. Sedan får vi se vad som händer
under kvällen, ingenting inplanerat vad jag vet i alla fall.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: k a t t i s -v-

Hej!!



Ja.. mamma & hennes syskon är födda där uppe så jag skulle vilja se det. Men det är så långt ifrån där jag brukar vara så vi får väl se när det blir :)

2011-08-09 @ 11:25:14
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: f

okej ;)

2011-08-09 @ 22:42:36
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0