Söndag



Den här dagen bjuder inte på regn som de två senaste dagarna har gjort.
Vilken tur säger jag bara! Vi kommer spendera större delen av dagen
utomhus eftersom vi ska iväg på Stora Nolia. Det blir första gången som
jag besöker Nolia när det är i Umeå, och vad jag har hört så ska det vara
större än i Piteå, och här heter det ju "Stora Nolia". Har inga planer på
att köpa något, åker mest dit för att se Swingfly uppträda.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

haha satt ganska fint! ;>

2011-08-07 @ 12:24:16
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0