Sol

Äntligen gick det att sitta ute på balkongen någon timme! De senaste
dagarna har inte varit så lyckade när jag velat sola, då har det
antingen regnat, blåst eller varit molnigt. Men nu fick jag min sol i
någon timme i alla fall, sen försvann den bakom husknuten.



Hoppas det är lika bra väder imorgon så jag får sola. Och förhoppningsvis
är det bra väder de dagar älsklingen är ledig för då ska vi till Ljumvikens
havsbad eller nere till vattnet här nedanför oss.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

hihi :)

2011-08-01 @ 17:42:52
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0