Rusta



Under förmiddagen åkte jag och svärföräldrarna till Ersboda (idag igen..)
för att göra ett besök på Rusta. Där köpte vi nya stolsdynor till
köksstolarna, det blev fyra stycken i äkta fårskinn. Såna som jag velat
ha jättelänge, och nu har vi äntligen dem.  :)

Har precis fått lunch i magen och nu sitter vi och tar det lugnt.
Jag sitter och sneglar på Mannen som talar med hundar samtidigt
som jag knapprar här på datorn. :) Vad vi hittar på framtill 16.00
då älsklingen slutar vet jag inte, blir nog att vara här hemma och
bara ta det lugnt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: kattiseriksson

Hej!!



Åh tack !! blev riktigt nöjd själv :]

2011-08-10 @ 14:04:12
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: Nicke

Va praktiskt med med äkte fårskinn på stolarna, om man blir less dom så är de ju bara att klippa dom och karda ullen och spinna garn och sen sticka ett på vantar av skiten!!! ;)

2011-08-10 @ 18:42:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0