Promenad



Vad hurtig jag känner mig idag, haha. När älsklingen åkte till jobbet
gick jag ut på en promenad. Kändes som att jag gick igenom hela
Holmsund, kan verkligen gå hur långt som helst med musik i öronen.
Shinedown och Skillet gör att jag orkar gå långt, haha.  :)

När jag kom hem hoppade jag in i duschen direkt, sedan fixade jag lite
melon till lunch/mellanmål och nu sitter jag här. Sitter och lyssnar på
Shinedowns konsert i Washington, åh vad det hade varit grymt att se dem!
Får gåshud när jag hör hur publiken skriker, sjunger med och så vidare.
Åh, jag vill också vara där!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0