Nolia

Nu har jag och älsklingen varit och kikat runt på årets Nolia. Kom dit
redan innan de öppnade och dra mig baklänges vilken lång kö det var.
Först fick vi köa hela vägen från E4:an med bil, och när vi väl fått parkering
då fick man köa länge innan vi kom fram till biljettkassorna.



Väl inne på området var det sjukt stort, vad annars.. Så lite svårt att hitta
var det men med hjälp av kartan lyckades vi hitta överallt. Jag hittade
ingenting som föll mig i smaken förutom en topp med Ed Hardy-märke
men blev snål så köpte den inte. 14.00 uppträdde Swingfly och vi hade
verkligen superbra platser på tredje raden. Sjukt bra uppträdande! :)
När han hade uppträtt färdigt var det bara att tränga sig tillbaka mot
parkeringen. Så fem timmar spenderade vi på Nolia denna gång,
och om någon dag ska jag tillbaka eftersom älsklingens föräldrar
kommer hit och vill besöka Nolia.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0