MP3

Idag tog jag äntligen tummen ur och köpte en ny mp3-spelare.
Jag har haft samma mp3-spelare sedan jag gick i 6:an eller
nått sånt, så den är typ sju år gammal. Köpte en ny främst
för att få större utrymme på den men även för att den andra
började bli gammal som sagt och displayen var lite trasig.


Hittade en snygg mp3 som var svart och rosa och hade en skärm
på 1,45". Sedan var det 2 gb utrymme, radio, inspelningsbar
och man kan se både bilder och video på den. Dessutom var den
billig och jag hade presentkort på 150 kronor. Så fick den nästan
helt gratis, haha.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0