Måndag

Om exakt en vecka börjar skolan igen, shit. Börjar få ångest bara jag
tänker på det.. Det ska bli roligt samtidigt som det kommer kännas
tungt efter att man varit helt ledig tre månader. Men men, en vecka
kvar i friheten, ska göra det bästa för att verkligen njuta och ladda
batterierna.  :)

Snart ska jag hoppa i kläderna och fixa till mig lite, sedan ska jag
försöka få upp älsklingen från sängen. Den här dagen ska vi spendera
i olika affärer. Dags att uppdatera älsklingens garderob, och ska jag
vara ärlig så tror jag att jag ser mer fram emot dagens shopping än
vad han själv gör.  ;) Ska bli spännande att se om jag lyckas hålla i
mina pengar, jag ska försöka att inte köpa något mer än mat och
hushållssaker. Eftermiddagen bjuder på grillning, behöver jag säga
att jag längtar efter en god köttbit och grillade majskolvar? Yummie.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

Du börjar sent du ;)

2011-08-29 @ 12:09:40
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0