Lördag

Igårkväll låg jag nerbäddad i soffan framför Rederiet, nu är det inte
många avsnitt kvar av den serien. Så idag hade jag tänkt se de
allra sista avsnitten. Känns nästan lite sorgligt eftersom jag har sett
Rederiet sedan maj, det är nästan tre månader.  ;p



Ja att se Rederiet är väl dagens planer, haha. Älsklingen har smittat
mig med förkylning så just nu är min hals i ett mindre bra skick..
Ska kurera mig här hemma med massa te-drickande samtidigt som
jag myser i soffan framför någon serie eller en bra bok. Låter mycket bra. :)
Eventuellt blir det en tur till Ersboda för att köpa dvd-skivor och kanske
något mer, men vi får se. Större delen av dagen ska jag spendera i
soffan i alla fall, tänker göra allt som går för att jag inte ska bli sjukare.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0