Kalix



Vid 14-tiden brummade jag iväg till Kalix för att göra ett besök på
Innanbäcken. Hälsade på hos Marie under några timmar. Jisses vad
vi hade mycket att prata om, våra munnar gick hela tiden, haha.  :D
Jag älskar när det är så, vi har alltid något att prata om och särskilt
när det är någon månad sedan sist.  :)

Styrde bilen hemåt under kvällskvisten och har hunnit med ett
besök hos mommo efteråt också. Men just nu sitter jag här och
lyssnar på musik samtidigt som Diesel ligger i famnen och sover.
Mys.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0