Hemma

Vid 10-tiden hoppade vi in i bilen och styrde mot Umeå. Resan gick bra,
men jag och Diesel var riktigt trötta så vi sov en del, skönt. :)
Var hemma vid 14-tiden och då blev det att packa upp allting.
Sedan har eftermiddagen och kvällen rullat på..
Vi har varit till Strömpilen samt Ersboda för att handla, sedan har vi
även hunnit städa litegrann.

Men nu tänker jag ta det lugnt resten av kvällen, det behövs efter
en intensiv eftermiddag. Sitter just nu och ser på 112 - Poliser, spännande.
Får väl se vad som händer efteråt, tippar på att det blir CSI-tittande.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: kattis

sv: Åh vilken lyx du har :) Men jag längtar faktiskt lite lite nu :) Men jag har inte fått nå papper om vilka böcker osv jag ska ha :o

2011-08-22 @ 20:55:32
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0