Fredag

Natten bjöd på sju timmars sömn men ändå var jag trött när jag
vaknade efter 09-tiden. Men imorgon ska jag försöka sova lite längre,
gissar att jag lär vara helt slut inatt när jag kommer i säng.


Sitter just nu och glor på Våra bästa år, är typ evigheter sedan jag
sist såg det. Förut följde jag det varje dag men nu ser jag det bara
då och då, hänger knappt med i vad som händer/har hänt. När serien
är slut ska jag fixa det sista inför dagens resa och sedan får vi se
vad som händer. Ingenting planerat.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0