Fix

Det blev inget solande idag eftersom det blåste så pass mycket.
Istället åkte vi iväg till Ersboda, Västerslätt, Klockarbäcken och
Strömpilen för att handla på diverse olika affärer. Det blev bara
nödvändiga saker så som mat och hushållsartiklar, så inte så
jätteroligt att handla men det behövdes.  ;p



När vi sedan kom hem blev det att laga middag och diska.
Därefter har jag hunnit fixa med alla våra hundratals dvd-skivor,
cd-skivor och vhs-filmer. Nu är det lättare att hitta ifall jag tillexempel
vill se en svensk film, då slipper jag gräva bland alla hundratals.. :)
Apropå filmer, jag köpte en ny film idag. Rusta hade massa billiga filmer
och då lyckades jag fynda Kommissionen, en svensk tv-serie.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: kattis

sv: änså länge har vi det bra och bra väder :) Vi är i honkajoki som ligger vid kankanpää (hur de nu stavas) ett par mil ifrån tamerfors :)

2011-08-03 @ 19:50:15
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: rosanne

joo. Ångrar lite att jag inte köpte den då när den inte enns var på rea.. :) nååå får väll satsa på en ny till nästa år då istället. :)

2011-08-03 @ 23:02:45
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0