Fix

Idag känns det verkligen som söndag, den här känslan har jag inte
haft på jättelänge. Knappt alls under sommarlovet. Men nu har den
kommit tillbaka, nu känner man att det är söndag.  ;p

Förmiddagen har bjudit på fix här hemma, lägenheten är dammsugen
och jag har duschat. Nu sitter jag och käkar vattenmelon och hade tänkt
ta tag i gammal studentlitteratur. Jag ska försöka sälja de flesta böcker
från termin 1 och 2 så ska titta igneom böckerna så det inte är några
markeringar kvar och så vidare.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0