CSI

Under dagen har det både tvättats och dammsugits här hemma.
Dock tjorvade ena tvättmaskinen nere i tvättstugan, den ville inte
tömma ut vattnet så vi fick ringa till ISS. Som tur var hade vi bara en
skurmopp där i, hade varit värre om det var kläder. Eftermiddagen
spenderade jag framför filmen I taket lyser stjärnorna. Kan verkligen se
den filmen hur många gånger som helst, och den är lika bra varje gång.  :)



Under kvällen var vi till några affärer och sedan åkte vi runt litegrann
inne i stan innan vi återvände hem. Just nu sitter vi och glor på CSI XL.
Ska gotta till det med lite gurkstavar och vitlöksdip, yummie.  :)
När CSI-avsnitten är färdiga blir det att sova för min del, känner mig
rätt trött så jag kommer nog somna gott vid 23.30-tiden.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

Joo har tänkt beställa men har inte blivit av :-)

2011-08-05 @ 21:54:57
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0