Besök

Förmiddagen ägnade jag åt att fixa här hemma, städa lite smått,
diska och så vidare. Vid 12-tiden kom svärföräldrarna hit och
då blev det en fika innan vi begav oss ut.



Åkte till Ersboda för att besöka några affärer, bland annat Biltema
och Rusta. Sedan var vi förbi till älsklingens jobb och hälsade på
där en stund. Middagen är nu uppäten och handlat har vi också
hunnit med, så nu har vi en lugn stund här hemma. Snart ska vi
iväg igen tror jag, denna gång för att hälsa på älsklingens morbror
på campingen. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: k a t t i s -v-

Hej!! :]



åh okej, så högt upp har jag aldrig varit :o men jag skulle vilja åka till rovaniemi, (stavas?) :D



kram

2011-08-08 @ 20:16:37
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo det gjorde skit ont... :P

2011-08-08 @ 21:42:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0