Undan med vintern

Morgonen spenderade jag på universitetsbiblioteket för att skriva ut
diverse olika dokument. Sedan hämtade jag även ut min och Kajsas
godkända hemtenta. Var även förbi Akademibokhandeln för att köpa
en bok till nästa moment, men den skulle komma senare under veckan.

När jag kom hem vid 10.30-tiden blev det att packa undan vinterkläderna.
Det blev genast mycket mer utrymme på hatthyllan och på alla krokar i
hallen, hehe. Sedan tog vi fram alla vår- och sommarkläder istället,
skinnjackan och så vidare. :) Så nu börjar det kännas som riktig vår,
bara balkongen kvar, men den ska vi fixa med lite senare.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0