Torsdag

Jisses Amalia, idag har jag verkligen vaknat före tuppen. Mobilen larmade
redan efter 05-tiden eftersom jag måste åka in till universitetet med
bussen som går vid 07-tiden. Det är nackdelen när man börjar 08.00,
att jag måste vakna sjukt tidigt. En timme kvar tills bussen går och jag
har inte ens kommit halvvägs här hemma, kanske dags att lägga på
ett kol?

Denna dag kommer bli lite annorlunda än vanligt. Detta för att
mamma och min kusins barn kommer och hälsar på oss, wiie! :)
På eftermiddagen ska vi hämta dem från busstationen och så stannar
de ända till söndagmorgon. Roligt! Har alltså något att se framemot idag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0