Torsdag

Jag hade planerat att gårdagen skulle bli lite av en pluggdag, men det
blev helt tvärtom. Jag öppnade inte ens böckerna igår, haha. Istället
blev det storstädning av lägenheten med både dammtorkning,
dammsugande och skurande. Nu är lägenheten alltså påskstädad, skönt.
När älsklingen kom hem från jobbet åkte vi iväg till Västerslätt för att
handla på ÖoB, och turen slutade på ICA Maxi där vi handlade inför
påsken. Kan säga att vi inte var ensamma där, galet mycket folk.



Vi får se hur det går med pluggandet idag då. Jag ska försöka läsa
ett rättsfall i alla fall eftersom man ska ha läst det till nästa torsdag.
Sedan får vi se om det finns någon motivation till att skumma igenom
litteraturen. Har en hel del på min "att göra"-lista idag, ska bli spännande
och se om jag hinner med allting som jag har tänkt göra.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0