To do

 

Här ovan kan ni se tre saker som jag har tänkt ägna dagen åt. Läsa rättsfallet
måste jag göra eftersom det ska vara läst till seminariumet som är nästa
vecka. Sedan hade jag tänkt baka en äppel- och jordgubbspaj som vi kan
smaska på under påskhelgen. Sist men inte minst så ska utemöblerna fram
idag, äntligen. Men det blir inte av förrän på eftermiddagen när älsklingen
kommer hem från jobbet. Då blir det att montera ihop de nya balkongmöblerna,
hihi.

 

Utöver dessa tre punkter har jag även tänkt duscha, se Våra bästa år och
eventuellt läsa lite litteratur. Vi får helt enkelt se vad som hinns med idag,
men ska försöka göra bort litegrann i alla fall för jag hade tänkt vara fri
från skolarbeten under fredag och lördag.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0