Tisdag

Igåreftermiddag gick jag och mamma till kusinvitamin för att hälsa på.
Var där ett bra tag och lekte med barnen, hihi.  :) Kvällen spenderades
hemma i soffan framför Halvåtta hos mig, 112 - poliser, CSI och Big brother.
Måndagar bjuder alltid på bra tv-program.  :)



Nu är det en ny dag, och jag vaknade kring 09-tiden som vanligt.
Ska snart bänka mig framför Våra bästa år, men därefter har jag inga
planer. 13.30 ska jag och moster hämta Lucas och Wilma från dagis,
så kommer spendera eftermiddagen tillsammans med dem. Inte helt fel.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0