Tisdag

Även denna vecka kommer bli rätt lugn när det gäller skolfronten.
Jag har schemalagd tid tisdag till torsdag men det är bara tre timmar
per dag, så det blir inte jättejobbigt.  :) Skönt med en mjukstart
efter påsklovet.

Mer planer för dagen har jag inte riktigt ännu. Räkningar ska betalas,
litegrann ska läsas ur en bok, dagens föreläsning ska renskrivas.
Ungefär detta har jag tänkt göra denna tisdag utöver den schemalagda
tiden på universitetet. Förhoppningsvis hinner jag göra allt detta före
kvällen, är så skönt att vara ledig och koppla bort allt som har med
skolan att göra när det är kväll.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0