Statsvetenskap avklarat

Jippie!! Nu är äntligen momentet "Socialt arbete och samällets organisering"
avslutat. Statsvetenskapsdelen av utbildningen (i alla fall när det gäller
termin två) är alltså avklarat. Skönt! Det var inget roligt moment eftersom
jag inte alls är intresserad av politik, men jag har klarat mig igenom det.
Nu är det bara att se hur det går med fördjupningsarbetet som vi lämnade
in idag. Ska bli spännande att se om vi får komplettering eller om vi
klarar oss.  :)

Redovisningen gick hyffsat bra, det var avslappnat eftersom vi inte behövde
stå längst fram i klassrummet. Sista timmen var jag såå trött, helt sjukt.
Men jag deltog alla fyra timmar och nu är jag helt ledig framtill imorgon
klockan 13.15, haha.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0